h1

what did you expect?

December 31, 2009

– obisnuieste-te! obisnuieste-te cu tacearea , cu zgomotul , cu gandacul de pe perete , cu mirosul cartilor vechi, cu ipocrizia lor , cu rautatea ,cu bezna in care te aflii , cu oamenii limitati ,cu egoismul , cu nonsensele , cu ratacirea , cu dezumanizarea, cu tristetea, cu extazul , cu sau fara mine ,cu sau fara muzica , cu sau fara telefon, cu sau fara apa , cu sau fara viata …
– nu pot..
– nu poti?.. nu exista nu pot.. trebuie sa poti… sau… sau nu ai ce cauta aici…in lumea asta chiar si libertatea este sinonim cu intemnitarea ..
– nu vreau sa fiu liber .. vreau doar sa fiu eu … nu am nvoie de ei , nu am nevoie decat de tine..
-eu?…eu sunt doar o iluzie… sunt fantasma imaginatiei tale… maine dimineata cand te vei trezi vei uita tot.. si vei merge mai departe fara raspunsuri.. doar cu intrebari.. ai grija de tine…

Leave a Reply

